sobota 5. dubna 2014

Závod s časem

Hi Vanilla Kids,


Musím přiznat, že k tomuhle článku jsem se nechala inspirovat českou ELLE. Ale nebojte, nehodlám Vám sem opisovat Báru Šťasnou..chci se jen tak trochu vyjádřit k tomu, co jsem si právě přečetla. Tak zaprvé, musím jí dát za pravdu v jedné věci..nejsme schopní efektivně zužitkovat svůj čas, a mně se při zjištění, že v tom nejsem sama tak moc ulevilo..Jen se nad tím zamysleme. Já s časem bojuju neustále, ale proč? Abych povinnou četbu doháněla večer před odevzdáním čtenářáku jen proto, že jsem cesty autobusem trávila raději civěním z okna se sluchátky v uších? Věřte mi, že já jsem ten poslední člověk, který by mohl někom v tomhle směru radit, ale něco Vám povím..měli bychom si čas rozvrhnout, trochu nad tím přemýšlet, nemůžeme ho nechat jen tak plynout kolem nás, jako by se nás to netýkalo..bohužel..


Žádné komentáře:

Okomentovat