pondělí 1. září 2014

První školní den..WOW!

Hi Vanilla Kids,

tak jo, hned předem bych chtěla předeslat, že příspěvek není určen lidem, kteří hrotí první školní den, a kteří ho nějakým způsobem odlišují od ostatních 364 dní v roce..

Upřímně, tohle jde nějak mimo mě. Ve svůj první školní den jsem udělala, to, co vždycky..vstala jsem asi tak o půl hodiny dýl, než jsem doufala, navlíkla jsem na sebe první čistý oblečení, co jsem potkala, vyčistila si zuby, odseděla si svých 15 min před zrcadlem a odešla z domu. A kupodivu, ani ve škole se nic nezměnilo..lidé jsou stejní, třídní stejně nabroušenej, škola pořád stojí..Takže nemělo smysl se tam nějak déle zdržovat a vyrazila jsem do města za kamarádkou, stihla jsem utratit peníze, které jsem potřebovala ušetřit, vyzvednout ségru ze školky a pohádat se s tátou...Nějaký návrhy, co je na tomhle dni (ještě při tomhle počasí) tak vzrušujícího?!
Asi největší odvaz bylo barvení vlasů, ale to nemá se školou nic společného, to jsem mohla dělat třeba před týdnem..
Kdo souhlasí? Můžete mi sem svoje názory na tenhle ,,VELKÝ DEN" klidně napsat :)

Tak hodně štěstí ve zbývajících 294 školních dnech.

Žádné komentáře:

Okomentovat