pondělí 22. září 2014

When I am sick

Hi Vanilla Kids,

tak, jak jsem se minulý týden smála, když moje kamarádka prohlásila ,,..a chřipkový epidemie jsou tu zas.." tak jsem se rychle přestala smát a začala smrkat. Nejhorší na tom je, že nemoc přišla zrovna, když mám zkoušku a následně koncert v divadle. Čím to je, že se vždycky všechno podělá ve chvíli, kdy si je člověk jistý, že všechno vychází, jak má?
Uznávám, že jsem hypochondr, ale dělat si online testy na cukrovku a ležet se zvýšenou teplotou a Olynthem jsou dvě rozdílné věci, ačkoli, všechno se odvíjí od naší psychiky.
No a nevím, jak jste na tom vy, ale já se nenudím víc, než když jsem nemocná. Jasně, chvíli mě baví mít dost času na čtení, pít zázvorovej čaj (hlavně, když si ho nemusím dělat sama 3:D), koukat na pohádky, jako když jsem byla malá :3 ale po nějakých 24 hodinách už je to moc.
Jdu se léčit. Najdete mě na twitteru. Čau



Žádné komentáře:

Okomentovat