pátek 10. října 2014

BACK TO SCHOOL

Hi Vanilla Kids,

není to tak dlouho, co jsem Vám tady básnila o přestupu na jinou školu. Na mém ask.fm jste se následně mohli dozvědět, že přestup na začátku roku nevyšel.

Teď je pro změnu zase všechno úplně jinak..
Mám za sebou první týden v nové škole a mám pro Vás takový opožděný back to school článek :)
PRVNÍ POCITY Z NOVÉ ŠKOLY:
Z nové školy jsem naprosto nadšená! Musím řícr, že jsem vychytala naprosto skvělou třídu plnou milých lidí a jediné, na co si můžu stěžovat je množství věcí na doplnění a moje naprostá dezorientace, ve škole se zatím totálně ztrácím :D
OUTFIT(Y):
Doufala jsem, že toho stihnu nafotit víc, ale mám pro Vás dva outfity ze školy z tohoto týdne..


První outfit jsem měla první den v nové škole. Čistá košile, boyfriend džíny a oblíbená kabelka z H&M :) K tomu jsem měla drdol a veliké perličky v uších.



Druhý outfit je ze čtvrtka. Ráno bylo chladněji, tak jsem si pod vestu vzala ještě černý svetřík.
Jinak vínové tričko, plísňáky, chlupatá vestička s leopardím vzorem a GUESS řetízek :)



SCHOOL SUPPLIES

Kdyby Vás k tomuto tématu ještě něco zajímalo, klidně mi napište na již výše zmíněný ask.fm profil, kam mi občas přibývají Vaše dotazy, za což jsem strašně ráda, protože nic nepotěší začínající blogerku víc, než zpětná vazba :)

Žádné komentáře:

Okomentovat