neděle 12. října 2014

Birthday

Hi Vanilla kids,

jelikož jsem v pátek měla narozeniny, které celý víkend pečlivě slavím, rozhodla jsem se z nich vytřískat článek.

Musím říct, že narozeniny nijak nehrotím, takže jsem byla pokaždé hrozně mile překvapená, když na mě někdo vyhrkl ,,Všechno nejlepší"
V sobotu mi udělaly Adélky neuvěřitelnou radost, protože mě vzaly do galerie LÁZNĚ (narozeninové přání <3) večer jsem slavila s Vojtou, který má narozeniny dva dny po mně :)
A v neděli jdu pro z měnu na narozeninovou oslavu sousedovi, který tento víkend taky slaví. Uvidím se s lidmi, které jsem taky neviděla, jak je rok dlouhej :D


Sladké dostávám nejradši :D


Od holek jsem dostala mintový BABY LIPS, jako bych těch mintových balzámů měla málo :D


Ve čtvrtek večer  mi přišly dvě obálky, obě jsem otevřela až ráno.
V jedné, od sestřenky, jsem našla tuhle krásnou sovičku <3
V té druhé bylo přání od babičky :)


 <3 Snad nejlepší dárek <3



















Žádné komentáře:

Okomentovat