úterý 10. března 2015

Objetí vede k sexu?

Mám jednu zásadní otázku, nad kterou asi nemám cenu přemýšlet v půl jedné v noci. Ale stejně to dělám.

Můžou být příslušníci opačného pohlaví jen kamarádi?

Donedávna jsem si naivně myslela, že ano. Od malička se kamarádím s klukama a vždycky jsem se jim chtěla vyrovnat. Kamarádů mám asi víc, než kamarádek a mám je upřímně ráda. Nemám problém přivítat je s otevřenou náručí, usmát se a říct: ,,Ráda Tě vidím," protože to je pravda. Můj kamarád však zarputile tvrdí, že takový vztah je blbost. ,,Ty si vždycky myslíš, že jste jenom kamarádi, ale to je jednostranný, ani netušíš, jak s těma klukama máváš." Pravdou je, že když jsem naposledy začala s někým chodit polovina mých "přátel" se ke mně otočila zády. Urazili se. Mysleli si, že jde o něco víc. Jenže, kde je ta tenká hranice mezi "friendzone" a "skočíme-si-spolu-za-keř-zónou"?

A co je nejhorší? Když vám jeden z nejlepších kamarádů, kterému se svěřujete, půl hodiny po dovyprávění aktuální lovestory vyzná lásku...Před očima se vám promítnou ty roky přátelství. Spal u vás, převlékaly jste se před ním, braly jste ho jako bráchu..

K této příležitosti si pojďme trochu rozebrat mužská a ženská ega. Když budete zírat na ženu, zneklidní a začne uvažovat: ,,Nemám rozmazanou rtěnku? Rozcuchané vlasy? Proč na mě ten člověk civí?!" Když upřete pohled na muže, pomyslí si: ,,Nojo, tak ta mě chce!" a začne se předvádět.


Obávám se, pánové, že to bude ono. Když obejmete ženu, rozhlédne se kolem sebe, aby zjistila, jestli je jediná, koho objímáte. Když obejme ona vás, uzavřete se a domýšlivě za tím hledáte bůhvíco.
Ono ne každé objetí vede k sexu.


Žádné komentáře:

Okomentovat